Pincho Nation

”EMUn palvelu on joustavampaa, eikä vastauksia tarvitse odottaa kauaa. Iso plussa yhteyshenkilöillemme! ” 

Pincho Nation on maailman ensimmäinen sovellusravintola

 

Elokuu alkoi vauhdikkaasti, kun tilitoimisto EMUn asiantuntijat pääsivät juhlimaan Lahteen avatun Pincho Nation -ravintolan avajaisiin.

Pinchon juuret ulottuvat vuoteen 2012, jolloin avattiin ensimmäinen ravintola Ruotsin Göteborgiin. Koko ravintolakonsepti perustuu ruotsalaiseen alkuperäisideaan. Vuodesta 2014 alkaen konseptia on alettu tarjota myös franchise-sopimuksella ja tänä päivänä Pinchoja on jo yli 70 eri pohjoismaissa.

 

Pincho Nation -ravintoloissa tilaaminen ja maksaminen onnistuu sovelluksella

Pinchossa kaikki on helppo hoitaa sovelluksella: pöytävaraukseen, tilaukseen ja maksamiseen ei välttämättä tarvita ollenkaan henkilökuntaa. Annokset ovat herkullisia pieniä tapaksia, joita on ihana jakaa ystävien kanssa ja maistella useita eri makuja maailmalta. Koko konsepti on ainutlaatuinen Suomessa. Myös Pinchon sisustus on ainutlaatuinen ja mieleenpainuva. Ravintolassa on vastassa sirkus ja se on täynnä toinen toistaan upeampia yksityiskohtia. 

Helena Vahteri aloitti Pincho Nation Suomen Area Managerina kesällä. 

”On hienoa päästä mukaan avaamaan Pinchoja Suomeen. Työnkuva on todella monipuolinen, rakennusprojekteista siirrytään vauhdikkaasti ravintolan päivittäisiin toimintoihin ja takaisin, ei tule tylsää hetkeä. Yrityksellä on oikeanlaiset arvot ja on erityisen tärkeää, että henkilökuntamme voi hyvin. On hienoa tehdä töitä yrityksessä, jolle henkilöstön persoonallisuus ja työn hauskuus ovat etusijalla. Näin saadaan myös asiakkaamme viihtymään meidän sirkuksessamme”, kertoo Helena.

   

Henkilökohtainen palvelu on tärkeää yhteistyössä tilitoimiston kanssa

Uuden ravintolan aloittaessa toimintaa riittää paljon läpikäytäviä asioita myös tilitoimiston kanssa. ”On tärkeää, että hommat saadaan rullaamaan alusta lähtien oikein, sillä yhteistyö tilitoimiston kanssa on toiminnan yksi peruskivistä. Lakisääteiset toimintatavat ja palkka-asiat hoituvat oikein kun ne ovat ammattilaisten käsissä”, kuvaa Helena.

Me EMUlla arvostamme henkilökohtaista palvelua, jonka myötä on mahdollista tutustua asiakkaaseen kokonaisvaltaisesti. Helena kokeekin, että on ihanaa saada tukea ja vastauksia kysymyksiin henkilökohtaisesti: ”Palvelu on joustavampaa, eikä vastauksia tarvitse odottaa kauaa. Iso plussa yhteyshenkilöillemme! ” 

 

Ravintola-alalla on tärkeää  oikeanlainen työajanseurantaohjelma

Koska Pinchos-ravintola toimii sovelluksen avulla, on myös selvää, että työntekijät pystyvät seuraamaan tehtyjä työtunteja myös omalla sovelluksella. Oikeanlainen työajanseurantaohjelma on ravintola-alalla ensisijaisen tärkeä, sillä töitä tehdään monessa eri vuorossa. Myös ravintola-alan moninaiset säädökset ja lisätyökorvaukset saadaan asetettua suoraan järjestelmään. Pinchossa henkilökunta pääsee seuraamaan omia työtuntejaan ja työvuoroja suoraan omasta sovelluksestaan.

 

Nappaa testiin Pinchon menusta suosikit

Mutta palataan vielä lopuksi herkulliseen menuun Pinchossa. Mitkä ovat Helenan omat suosikit? 

”Karkki-drinkit ovat osa konseptia ja niistä Pincho on kuuluisa. Drinkkejä saa sekä “prosenteilla” ja ilman. On ihanaa nähdä lasten silmien loistavan, kun pöytään tuodaan alkoholiton karkki-drinkki 😉 Ruoista omat suosikkini vaihtelevat päivittäin, kaikki on maukasta ja kokeilemisen arvoista. Original Burger ja Planksteak ovat asiakkaidemme ykkösiä, itse pidän erityisesti risotosta, lohitartarista ja dumplingeista. Olemme täynnä yllätyksiä! Maistuvia tapaksia, ihania drinkkejä ja iloista palveluamme ei kannata missata”, päättää Helena.  

Toivotamme paljon menestystä Suomen valloitukseen Pincho Nation ravintoloille!

”EMUn palvelu on joustavampaa, eikä vastauksia tarvitse odottaa kauaa. Iso plussa yhteyshenkilöillemme! ”  Helena Vahteri, Area Manager